.........towards the stream of thoughts

Monday, December 23, 2013

මගේ හිතත් කියවන්න ( සිව්වන කොටස)

          හිස් ස්වභාවයක් ඉසිලු කියවීම් ශාලාවේ ආදිත්‍යට ඉදිරිපිටින් වූ මේසය මත ඇයගේ හුරුබුහුටි පසුම්බිය අමතක වී ගොස් තිබිණි. තමා කියවමින් සිටි පොත පසෙකින් තැබූ ඔහු එය අතට ගත්තේ මඳ චකිතයකින් යුතුවය. ඇය ඔහුට ඉදිරියෙන් අසුන්ගෙන සිටි නිසා ඔහුට ඇයගේ මුහුණුවර එතරම් මතක නැත. පසුම්බිය විවර කළ ඔහු එහි වූ සරසවි හැදුනුම්පත ඉවතට ගත්තේ ඉන් යම් හෝඩුවාවක් ලබා ගැනීමේ අරමුණෙනි.


" කථිකාචාර්ය අංජලී කපූර්,
ජීව විද්‍යා අධ්‍යයනාංශය,
        කැලිෆෝර්නියා විශ්වවිද්‍යාලය,
           අමෙරිකා එක්සත් ජනපදය.

ආදිත්‍ය හැදුනුම්පත දෙස බැල්මක් හෙළුවේය. ඉන්පසු එළඹුණු හදිසි තීරණයකට අනුව ඔහු වේගයෙන් පුස්තකාලය දෙසට පා තැබුවේය.

පොත් නිකුත් කරන කවුන්ටරය අසල යමක් සොයමින් සිටින අංජලීව හදුනා ගැනීමට ඔහුට අසීරු නොවීය.

සෙමින් උගුර පෑදු ඔහු දෙස ඇය ප්‍රශ්නාර්ථය මුසු බැල්මක් හෙළුවාය. ඔහුගේ අතෙහි වූ පසුම්බිය ඇයගේ නෙත ගැටුණේ එවිටය.

"මේක ඔයාට කියවීම් ශාලාවේ බැරි වෙලා ගිහින් තිබුණා"  ඔහු ඇයගේ රූමත් මුහුණ දෙස බලමින් මුදු ස්වරයෙන් කීවේය.

" අනේ ගොඩක් ස්තුතියි! මගේ සිහියේ හැටි ඔහොම තමා. නියුරෝන ගැන කියවන්න ගිහින් ඇත්තටම මගේ ඔලුව අවුල් වෙලාද කොහෙද?"

"එත් ඔයා ඒ subject එකට ආසයි නේද?

" ඔව් මං මේ නිබන්ධනයට කරුණු වගයක් හොයනවා. තාම හොඳ පොතක් හම්බුණේ නැහැ. හැම පොතකම තියෙන්නේ එකම සාම්ප්‍රදායික දේවල්. මන් හිතන විදිහට ගැළපෙන පොත් එකක්වත් නැහැ" ඇය නෝක්කාඩුවක ස්වරූපයෙන් කීවාය.

" හෙන්රි ලොක්හාර්ට්ගේ  "නියුරෝන විද්‍යාව පිළිබඳව නව ඇසකින්" කියන පොත කියවන්න. ඒක තියෙන්නේ තුන්වෙනි තට්ටුවේ කෙළවරේම මනෝවිද්‍යා පොත් රාක්කේ. එකයි ඔයාට අහු වෙන්න නැත්තේ. ඒ පොතේ ගොඩක් හොඳ අදහස් තියෙනවා නිබන්ධනයක සාකච්ඡා කරන්න සුදුසු!"

"ගොඩක් ස්තුතියි හැම උදව්වකටම, මම ඒ පොත බලන්නම්. ඔයත් ඒ subject එකද ඉගෙන ගන්නේ? ඔයා ලෙක්චර්ස්ලගේ රූම් එකේ ඉන්නවා මං කවදාවත් දැකලා නැහැනේ"

" මම lecturer කෙනෙක් වගේ පේන්නේ නැත්තම් final year ළමයෙක් කියලා හිතා ගන්නකෝ, මං ගිහින් එන්නම්"

" කෝ නම වත් කිව්වේ නැහැ නෙ"

අංජලී එසේ පවසන විටත් ඔහු උපහාසය මුසු බැල්මක් හෙලා පුස්තකාලයේ තරප්පු පෙළ බැස ගොස් අවසන්ය.

" පිස්සු කොල්ලෙක්!" ඇය තමාටම මුමුණා ගත්තාය.


....................මතු සම්බන්ධයි............................







 

No comments:

Post a Comment