.........towards the stream of thoughts

Wednesday, December 21, 2016

මගේ සඳවතිය ( Channa Mereya)










හොඳයි .. මා දැන් නික්මෙන්නම් .ඔබේ යාඥාවන් හි මා සිහි කරනු මැන.
ඔබේ දිවග මගේ  නාමයෙහි රසය ඉතිරි කර ගනු මැන
මා කළ යහපත් දේ ඔබේ හදවත් මංජුසාව තුළ තැන්පත් කරනු මැන
මගේ සුබ ප්‍රාර්ථනාවන් අපේ ලියුම් කඩදාසි තුළ  තබා ගනු මැන

ඔබේ අඳුර මා විසින් රැගෙන ඇත
මගේ දිදුලන තාරකාව දැන් ඔබේ ය
අහෝ මගේ සඳවතිය
මගේ ප්‍රේමණීය සඳවතිය

ඔබගේ සාදයේ මා නොමැති වුව
දුක් නොවන්න ..දුක් නොවන්න
අපගේ සමීපත්වයේ  සාද කතාවන්හි
කිසි අඩුවක් නොමැත ..ඒවා බොහෝය
ඔබේ මිදුලෙහි මගේ උදෑසන සන්ධ්‍යාවන්  බවට පත් වූ වාර බොහෝය

මගේ මාවත ඔබගේ දිශාවෙන් ඉවතට ගෙන යමි
ඔබ ළඟ සුවඳ පමණක් ඉතිරි කර යන මිරිවැඩි සඟල මා ය
මුනිවර සළුවකින් හා පලුපත් මතින් වසා
මගේ ආශාවන් ඔබේ සයනත මතුයෙහි ඉතිරි කර යන්නෙමි

පරිවර්තනය - ධරණී උපේකා වීරසේකර
පද වියමන  - අමිතාබ් භාත්චාර්ය
සංගීතය- ප්‍රිතම්
ගැයුම - අර්ජිත් සිං

( කරන්  ජෝහාර්ගේ ඒ දිල් හේ මුෂ්කිල් චිත්‍රපටයේ  චන්නා මේරේ යා  ගීතය ඇසුරෙනි )


https://www.youtube.com/watch?v=bzSTpdcs-EI

No comments:

Post a Comment